+ Employer Branding

neem contact op

DE MARKT OP MET EEN STERK WERKGEVERSMERK

“Customers will never love a company until the employees love it first.” (Simon Sinek)

Grote kans dat jij al een hele leuke werkgever bent. Maar hoe breng je dit over op de markt? Hoe laat je sollicitanten weten hoe fantastisch jij bent om voor te werken?

Raymon Geldof van deel een recruiter

5
recruiters met elk hun eigen specialisme

15
Verwacht aantal uren

€79,-
per uur

13
van jouw kostbare uren bespaart

Van bescheidenheid naar een sterk merk

Veel MKB’ers zijn te bescheiden om te vertellen waar ze zo goed in zijn of waarom zo leuk om voor te werken. Ze houden hun teksten zakelijk en to-the-point. Boring… Gaat niet werken in deze arbeidsmarkt.

Google eens “beste employer branding campagne” (wel terug komen hè). Dan zie je al snel grote namen als Heineken, Google, Rituals of Ikea. Oeps, out of your league. Heel veel Euries kostende campagnes. Bummer, gaat niet passen hè? Jaloersmakend, wel inspirerend. Is er iets wat je opvalt in deze campagnes? Het draait allemaal om mensen. De mensen die bij jou werken zijn jouw bedrijf. Zolang je maar authentiek blijft kan je met minder budget ook jouw employer brand laten shinen!

Zelf doen? Prima! Gaat je vast lukken. Niemand kent jouw bedrijf zo goed als jij. Oeps, again… Heb je helemaal geen tijd voor en waar moet je beginnen?

Kunnen wij jou mee helpen.

By the way, vind je al die Engelse woordjes tussendoor irritant? Kan best, die zijn ook helemaal niet nodig. Vind ik leuk. Als jouw boodschap maar bij jou past en de aandacht naar jouw bedrijf toe trekt.

Kunnen wij jou helpen?

Deel een recruiter werkwijze

WAT WIJ CONCREET VOOR JOU DOEN

1

Intakegesprek (goed van start)

2

Marktonderzoek (goed van start)

3

Opzetten Employer Branding Strategie

4

De vacature tekst (goed van start)

5

Creëren effectieve content

Kennismaken?

Wil je meer weten over onze aanpak en wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op!OF BEL 070-387 50 00
Mylene Klatt van deel een recruiter